Chatbot til UC Syd
Skræddersyet chatbot-løsning
UC Syd har historisk brugt mange ressourcer på at svare på forespørgsler fra kommende studerende. Det koster ikke kun lønkroner, men stiller også krav til vedligehold og opdatering af det informationsmateriale, der bliver brugt af kontaktteamet.
24/7 rådgivning
På baggrund af den konkrete udfordring for uddannelsesorganisationen udviklede DataPilots og vores implementeringspartner BotTellMe en skræddersyet chatbot-løsning til UC Syd, som opfylder behovene for 24/7 rådgivning.
Chatbotten understøttes af en intern platform til vedligehold af vidensmateriale.
Højere og hurtigere svarkvalitet
Mikkel Dybtved-Ntarampa Andersen er Kommunikationschef hos UC Syd og fortæller om løsningen:
“UC SYD får løbende mange henvendelser via chatten på vores website. Fordelene ved vores nye chatbotløsning er, at den har åbent, når de kommende studerende har tid, hvilket typisk er i aftentimerne, den er meget let at opdatere med ny viden, og at den kan svare på flere sprog.”
Den nye chatbot får ros med på vejen fra UC Syd:
“I løbet af 1 måneds drift har den nu højere og hurtigere svarkvalitet end vores tidligere bemandede chat, så vi er overordentlig godt tilfredse med løsningen”
Personlige – Ansvarlige – Visionære